+ Follow | ♥ Dashboard
//Intan Nabila.

//Intan Nabila
First Day School 2012

Haii semorang.
Wah tahun ini, 2012, merupakan tahun aku menghadapi PMR, Penilaian Menengah Rendah :S Hari ini juga merupakan Hari Pertama aku memulakan sesi pembelajaran pada tahun 2012 :)

Pagi Tadi
Pagi tadi aku bangun jam 5:06 a.m, korang fikirkan tidur jam 1 tengah malam, singkat jeee tuu! bangun-bangun tu kepala sakit gilaa. Iyelah kan, malam-malam buta aku bukak Twitter dekat phone, itu hobi aku k. Macam nak pecah, aku rasa taknak pergi je sekolah.... Lepas bangun tu aku buat-buat alasan dekat mak aku pastu buat muka comel tapi........ mak aku tak kesian pun dekat aku, Huwaaaaaa :< Lepastu aku terus pergi mandi dengan buat-buat muka malas, hehe. Lepas siap-siap tu, aku buat-buat sakit perut tapi..........mak aku tetap tak kesian dekat aku, wuwuuu touching ah macam ni. Jam pun dah pukul 7.01 a.m, Aku terus jalan kaki pergi ke sekolah. Tengah syok berjalan tetibe ada anjing hitam. Agak-agak ah woiiii, kau nak datang pun waktu First day sekolah woo. K aku terus berjalan pastu dia usha je aku, muahaha aku pun buat watlek watcool wattaktahu. Best best aku jalan dannn dah sampai sekolah aku yang Mewah gila tu~ Dekat bus stop ramai gila orang, aku baru terpikir nak tunggu kawan baik aku tuu tapi takda tempat duduk aku pun berdiri je la. Pastu kawan aku pun dah sampai, aku pun jalan dengan dia sambil berpegang-pegang tangan sambil nyanyi lagu bangun pagi, gosok gigi Lalalala yang nyanyi tu aku tipuu je. Lepastu dah sampai tempat perhimpunan. Ramai gila sesi pagi, maklum lah kan aku baru first time sesi pagi. Pastu aku terus cari tempat duduk yang cun punya then tetibe ada sorang pengawas ni panggil aku untuk bertugas. Agak agak ah woii, first day sekolah doe. Urghh, dalam hati aku macam macam perkataan mencarut keluar *ASDFGHJKL* ni yang payah ni jadi pengawas!! Aku rasa dah tak mau jadi pengawas! *hentak hentak kaki* Lepastu aku terpaksa bertugas, dah lah kena berdiri. Wuwwuuu sedihnyew aku. 

Di Kelas 3 Kekwa.
Yeayy, akhirnya sampai jugak kelas aku tu. Satu sekolah aku cari kelas aku! hehe, padahal kelas aku dekat bawah je punnn. Aku bercakar cakar kawan aku nak dapatkan tempat yang bawah kipas tu, dann pemenangnya adalah Saya!  hehe, dah dah!!! Kelas pun bermula dengan biasa...........................Pastu balik, Yeayyy! dah bye.

Balik
Yeayy, loceng berbunyi *tringggggggggggg* Aku pun mengelabah nak balik cepat, hehe. Pastu aku nampak budak-budak form1, aku rasa nak buli je mereka tapi nasib baik waktu tu mood aku tengah comell. Pastu aku tunggu dekat bus stop tetiba terserempak member lelaki aku, aku suruh dia hantar aku tapi dia naik motor. Habisssss aku kena jalan kaki dengan cuaca panas gila doe. Kan best kalau crush saya ambil saya, eh tak mungkinlah lagipun rumah dia jauh gila k. Pastu dah sampai rumah ku yang omey tu. Balik-balik terus tengok phone *jeng jeng jeng* ada orang text saya lah. Lepas dah reply tu aku terus buat homework yang bertimbun-timbun gila tu, urgh dah lah science kena lukis gambar organ kejadah tu. Nasib baik aku lukis cantik, muehehe. Dah habis homework aku terus online dan update blog, ok dah bye. Umuahhhhhh <3

           
                                 

Yeayyy, Aku memang suka Sekolah pagi. Dah bye.
Older Post | Newer