+ Follow | ♥ Dashboard
//Intan Nabila.

//Intan Nabila
PMR Victim 2012.

K maybe tahun 2012 ni aku jarang update blog, jarang online facebook dann saya tetap akan on Twitter yeeee :3 Apa apa hal cari saya dekat twitter ya. Tahun ni aku PMR, dikirakan aku ni "Pelajar PMR 2012" Oh my! Boleh tak aku tak nak ambil PMR yang kejam tu? mwehehe~ Assalamualaikum. Kai fahalukum? Haha tetiba cakap arab ni pasai. haih. weh, sekolah dah dekat. Ini bermaksud, no laptop, no internet, and no handphone *yang ni aku tipu*. tahun depan, aku PMR wey. repeatPMR!!. Kuat tak suara aku? haha. Takut dan seram. Senang ah orang cakap, “Alah, PMR je pun. Kacang goreng!” senang je cakap. Memang ah korang cakap camgitu, korang dah lepas kan? Aku ni, mak,abang,kakak, mak sedara, sepupu semua mengharap aku dapat straight A’s. Ingat senang ke nak dapat? hewhew. Sangat lah susah. Tapi….... aku akan usaha jugak. sebab, aku nak happy kan mak dan family aku. Aku nak pecah rekod, anak mak dapat straight A’s. Hahaha. Aku tergelak sendiri baca ayat aku ni. Gila ah. Aku ketype ni? Hahaha. k tak lawak. tapi aku nak gelak jugak. Hahahaha. Cop…... sambung balik azam aku. haha. 

So, as PMR victims 2012, azam aku nak jadi baik, aku taknak jadi nakal dah kat sekolah, aku tak mahu malas dah kat sekolah. Cinta? Say no to LOVE. But, kalau nampak aku bercinta tu, mintak maaf lah. Dah jodoh. Nak buat acane kan? Hahaha. Korang baca ni, mesti cakap, ‘Ayat je intan ni. KONON!’ terutama haterskuw tersayang. I know someone benci aku and I know ramai yang taksuka aku. Aku gedik kan? Memang ah aku gedik. Kalau tak gedik aku tak jadi perempuan wey. Hahaha. kdah. sambung balik azam 2012. Aku nak buktikan kepada mak, cikgu-cikgu, family and semua orang aku ni tak bodoh, aku ni pandai. cuma malas sikit je. hihi. lagi lagi azam aku ape ek. nak jadi yang terbaik daripada yang terbaik. Zzzzz sama je semua azam . haha tak kesah ah, yang penting, aku taknak jadi macam tahun ni. zaman gelap kuww. ahaks! Tahun depan, jadi alim, baik, haha. 
Hai Sekolah. Goodbye Cuti.
Older Post | Newer