+ Follow | ♥ Dashboard
//Intan Nabila.

//Intan Nabila
Graduation day ♥

22/10/2011- Hari yang paling syiokk sekali *keningkening* So today was SMKPM Graduation Day. Malam semalam punya lah saya tidur cepat, harhar x_x tak sabar sangat padahal buat persembahan jeee dah KEREK xP Tadi aku bangun lmbt gilaa. hmm, dalam pukul 6.51 saya gerak dari rumah pergi sch :'] waktu tuh perut kita berbunyi *krokkkkrohhkrook* alahaii laparnya xD then kitaorang naik kereta cikgu pergi ke MPAJ. then dah sampai tuh punya lah ramai gila & ramai mamat-mamat handsome Allah haii handsomenyaaaaaaaaa <3 cair aku xP Waktu saya sampai tu muka kita blur gila taktahu nak pergi mana sebab ramai sangat orang :)


yelah kan waktu pagi mestilah lapar, muka semua tengah cari makanan terutama Emran salleh. hahaha :) then kitaorang dapat sebungkus sorang Nasi lemak and duduk diatas lantai sambil buat muka cun actually ramai juga pandang pelik dekat kitaorang, k annoying gilaa kan -..-' lepas makan-makan tu kitaorang pergi belakang pentas :) actually aku taktahu nak buat apa, phone aku dapat birthday present kononn. tuihhhh lah abang xP then sampai lah perfomance kitorang yang dinanti-nantikan oleh abang-abang and kakak-kakak yang cun :) kitaorang lari cepat-cepat dekt pentas sebelum tirai dibuka, waktu tu jantung kita *dupdapdupdap*




k korang tengok lah persembahan kitaorang yang best gilaa & awesome ni <3 kbye darling, umuaahhhh :*
Older Post | Newer