+ Follow | ♥ Dashboard
//Intan Nabila.

//Intan Nabila
Alhamdulillah, Malaysia.

We are the champions, my friends. And we'll keep on fighting, till the end.We are the champions! We are the champions!!!! 

Assalamualaikum semua orang dan salam satu Malaysia. Alhamdulillah Malaysia menang. Kepada Indonesia go back with your sinetrons and keep eating bakso, Lol. Aku nak cakap nii pemain Malaysia semua handsome-handsome kann? haha, dah agak dah korang cakap macam tu. Bagi aku yang paling handsome sangat-sangat Fadhli Mohd Shas. Okay, ni bukan cerita pasal handsome-handsome. k aku mau cerita pasal bola. Aku punyalah berdoa tak berhenti-henti dekat Team Harimau Muda, Aku rasa aku pulak yang main HAHA. Waktu penalty time tu kan! aku punya berdebar tak tentu pasal *dupdapdupdap*




Besarkan gambar diatas ni, kalau korang tak nampak. ya Allah, korang cuba baca mesti korang gelak-gelak kann. Aku pun rasa nak gelak-gelak, wowww that is so funny very much. Btw waktu Malaysia dah goal tu kan, jiran-jiran aku semua menjerit macam "YEAYY! GOAL!!" memang bising lah kawasan rumah aku semalam pasal hero-hero Malaya. Mestilah sorak kan untuk team Malaysia. lebih-lebih lagi lawan dengan indonesia tu, lagi takut tapi apa-apa pun dua-dua team memang terbaik.


Indonesia takpayah sedih-sedih okay *smile*. tahun depan kan ada lagi.haihh, membazir air mata awak je. Ini bola je pun bukan markah exam ke apa ke, senyum tak perlu kata apa-apa :)  Terimalah kekalahan sebagai pelajaran okay indonesia yang omey-omey. Dalam bermain ada menang ada kalah, INDONESIA BISA!! SEMANGATLAH GARUDAKU!!! Lol, tetiba tertukar negara pulak, HAHAHA. hati aku cuma ada Malaysia, Indonesia? tak ada langsung okay. I'm not gonna hate Indonesia cause I have a cousins in Indonesia, sapa? ce teka. Haha, dah dapat jawapan ke belum ni? okay aku bagitahu, cousin aku Randy Pangalila. percaya tak? pwease percaya LOL.

Aku Anak Malaysia, Aku Sayang Malaysia.
Older Post | Newer