+ Follow | ♥ Dashboard
//Intan Nabila.

//Intan Nabila
Ex.
*senyuman untuk orang yang bergelar Ex saya*

Saya rindu semuanya bersama dengan bekas-bekas boyfriend saya. Saya ni bukan nak menunjuk yang saya ni ramai ex boyfriends ke hapee, saya cuma nak menghargai mereka yang memberi kasih sayang dekat saya... Saya tak tahu nak balas budi apa dekat mereka, mereka terlalu baik dengan saya. Sebenarnya saya tak sanggup tinggalkan mereka tapi...... Mereka ni ada kelemahan mereka masing-masing. Nah tengok pat!!! 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Tadaaaaaaa, handsome tak? Tapi.... Erham dengan Ezad dah ada girlfriend sekarang, mereka hidup bahagia sekarang Alhamdulillah :) Saya cuma nak bagitahu je yang saya ni amat merindui mereka tapi.. Jodoh kita tak lama, sekejap sangatttttttttttt kan... *lap air mata* Sapa nak ngorat mereka, korang kena bagi tahu aku, kalau tak *asah parang* Lol tipu je haha. K ah bye i love you semorang muah. Follow twitter saya ----> Follow me

EH KEJAP!! Tadi kan saya jumpa Yuna dekat........................... Pamphlet, btw dia comel sangat. Hm hm hm, semenjak aku masuk kelas Kecubung ni semua orang macam dah tak layan aku, kawan baik aku sendiri pun benci aku sekarang. Hidup ni aku harus di teruskan! Yeayy, kita enjoy!! Bye.
Older Post | Newer